Followers

Friday, January 7, 2011

myspace dah masok lam kubo!

assalamualaikum..

haa..!
rinih telebih rajin ann..

sampai 2 kali kite hupdate..

yeler..

xdek keje..

minggu nih xbalik..

xde wat pape..

hambek koh!

sebab aku rajin sangat kan..

aku g bukak myspace..

skali tah ape pasal..

ade mamat kuang di ajar oleh mak bapak mereke..

atau..

mamat nih dah telebih ilmu sangat sampai suis2 kat otak die putus..

ayat dier!

pergh!

hebat giler dok mengomen pic haku kat mS tuh ann..

kesimpulan nyer laa..

mamat2 kat mS tuh!
*yang suis manyak putus!

sume nyer xdek otak..

lau ade pon otak udang!

so aku memang siyes malas nak layan kowang2 nih!

& sebelom2 nih aku xbape nak layan pon dak2 mentel cam tuh..

hang dok pi kate aku nih sombong la bagai la..

owang2 dok kate aku macam tuh pon aku dah dok delete..

padan la muke kowang ann..

sungguh pon mende nih kecik!

tapi agak2 lah nak tuduh2 aku cam tuh ann..

suke hati jep!

dah lah xkenal kite..

tetibe nak cakap kite nih sombong..

ko hingat aku online tok layan ko jer ker?

xkuase!

aku online pon suke2 jep..

dah jadi kebiasaan..

lau bukak leptop..

FB ngan MS yang aku dok check dulu..

ko nak tego..tego jela..

lau aku free aku balas lah!

xyah nak keco2 bagai!

pape tah!

menggelabah jer lebey mamat2 kat mS tuh..

alaa..

bukan mS jer laa..

fB pon same..

yang Fb nih..

aku xhingin nak close2 akaun..

tuh jela satu2 nyer akaun fB yang kite ade..

g pon kite just contact nan family2 & kawan2 skola jep..

pas nih..

lau ade mamat2 yang bemasalah kat facebook aku nih lak..

aku delete jer ko!

aku memang suke dok delete2 owang nih!

nak kawan wat la care nak kawan ann..

nih x!

ikot sesedap rase hati die yang kotor tuh jep nak menaip!

xpikir menggunakan otak ann!







atas skali tuh sebelom nak delete..

yang no.2/3/4 tuh otw delete..

& now sah & kompem kite dah xdek myspace ag..

so tuh jep..

owang yang baik akan d layan baik..

owang yang kuang d ajar tuh pelu ker kite layan ngan baik?

kalau anda seorang yang penyabar & sanggup owang yang kuang d ajar tuh pijak kepale anda..

layan lah dowang yang xbegune tuh ngan baik ekk!

kite tau bahase yang d gune kan tok entry nih agak kurang sopan..

tapi ape boleyh wat kan..

ade owang wat kite behantu malam nih..

so nih la jadi nyer..

ikot ann atie tadi nak jep kite maki hamun mamat tuh..

tah cam ner leptop leyh mati..

memang benaseb baik lah mamat tuh!

lau x!

memang free2 jela..

heishhh!!

saba2..

k la guys..

im so2 sorry 4 this entry..

nyte & sweet dream k..

1 comment:

  1. akak x penah ade myspace..xpela da masuk kubir pon..kan ade belog ngee~~

    ReplyDelete